diumenge, 24 de febrer del 2013

Fira de la Candelera 2013


Després de més de deu anys de dir l’any vinent posaré paradeta”, finalment ha arribat el moment. Aquest any, sí! Crec que l’empenta final va ser la bona acollida de les meves peces al Mercat Jove. Així que vaig fer una bona producció i em vaig plantar a la plaça de l’Ajuntament a vendre les meves ceràmiques. Vaig combinar els complements ceràmics (arracades, anells i collarets) amb peces més d’autor, gerros i roses, conjunts d’espalmatòries i quadrets amb motius vegetals fets amb fotoceràmica. Tot plegat, un ventall a l’abast de totes les butxaques i gustos.




Van ser dos dies de molta feina, hores, entrepans, cafès, cares conegudes i d’altres de noves, targetes i bones companyies!! Gràcies a tots aquells que vàreu poder venir, als meus “fans incondicionals” i als que en la distància em doneu suport.

Montse Artés amb l'artista i amiga Aurora Portillo. 
Fotografia de Guillem Urbà

I si tot va bé... l’any vinent repetiré!! Ja hi estic pensant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada