diumenge, 5 de juliol del 2009

Comença l'aventura

Després de tres anys combinant els estudis i la feina, acabo el cicle formatiu de ceràmica artística a l'escola Llotja de Barcelona. I l'acabo treballant una idea que feia més d'un any que em rondava pel cap, la qual intento plasmar en el meu projecte final. Un projecte fet des de l'interior cap a l'exterior. Aquest projecte m'ha ajudat a tancar aquests anys d'estudis (d'exàmens, d'entregues, de cafès, d'assignatures diverses, d'hores de taller, de companys i companyes, de presses...) i alhora a obrir una nova etapa carregada d'il·lusió. Una etapa que mira cap a enfora, que vol començar una aventura amb la ceràmica fora del marc escolar, cap al món real, el nostre món, el dia a dia. Espero tenir sort, però sobretot espero seguir gaudint amb el que faig.

Tancar una etapa sempre m'ha costat, tot i que és necessari i sa. Però aquesta vegada, la il·lusió i les ganes de treballar ajuden a tancar una porta i a obrir-ne una de nova. Us convido a acompanyar-me en aquesta nova aventura que estic començant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada